Відповідно до законодавства України повернення продовольчої продукції належної якості не допускається, повернення грошових коштів за таку продукцію не проводиться.
Повернення продукції неналежної якості. У разі якщо клієнт виявить, що йому передана продукція неналежної якості, він має право до закінчення терміну придатності повернути продукцію неналежної якості виконавцю і вимагати повернення сплаченої грошової суми, або вимагати заміни продукції неналежної якості.
При цьому вартість продукції повертається клієнту протягом 30 днів з моменту отримання виконавцем заяви клієнта.
Порядок дій при пересорті У разі виявлення в замовленні продукції, що не відповідає замовленої, клієнт має право прийняти дану продукцію або відмовитися від неї і вимагати заміни на продукцію, передбачену замовленням, або повернення грошових коштів за фактично не одержану продукцію.
Заміна продукції, що не відповідає замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового замовлення.